[linux] KDE3 zatvrdne

Martin Kotys martin.kotys na e-kosice.sk
Čtvrtek Červenec 18 20:15:54 CEST 2002

tvrdne ti to pocas prace s pocitacom alebo ak s nim nepracujes? ja som mal
podobny problem davnejsie - po par hodinach necinnosti so strojom mi stuhol.
tiez som z toho bol vedla. vypol som apm v biose a prestalo to robit :)

big