[linux] Repost (changed): XDMCP server

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pátek Červenec 19 08:24:15 CEST 2002

| preinstalovanie by malo pomoct - i ked snad by sa to dalo spravit aj za
| behu, ale ak to nieje kriticky system, tak to mozes veselo
| preinstalovat.

Tak som to teda nanovo nainstaloval (fresh). Slo to pomerne hladko, vratane konfiguracie...
K tomu XDMCP som sa vsak zatial nedostal (ine priority)...

| btw. aky pouzivas xserver na win32?

Na Win32 mam x-klienta Starnet X-win32. Som s tym velmi spokojny...
Skusal som vnc + vnc server... Celkom zaujimave, ale moc sa mi to nepaci.
Skusal som aj cygwin, ale nejako mu nerozumiem (=neviem to nakonfigurovat)... Asi tomu musim venovat viac casu.

GG