[linux] KDE3 zatvrdne

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pátek Červenec 19 09:34:56 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002, Ivan Ivanov wrote:

> pri
> Tvrdlo mi to aj pred prechodom na KDE 3.0.2 pri vezrii KDE 2.2.2, preto som
> presiel na novu!

Spominal si ze mas ATI rage 128 kartu. Ja mam tiez ATI s tymto chipom,
par krat mi to vytyhlo pri hre BzFlag a pri upgrade MPlayera (tiez
pouzivam KDE 2.2.2). Vytuhli iba X-sy, system bezal dalej, pripojil som sa
na stroj pripojil cez ssh, skusal killnut X-sy ale bez vysledne...
(na obrazovke az do restartu zostaval stale ten isty zmrazeny obraz).
Akoby zblbla graf. karta alebo co (neda sa ani prepnut na konzolu cez
ctrl+alt+Fx).
Po problemoch pri upgrade MPlayeru z 0.60 na 0.90pre5 som sa v
dokumentacii docital, ze odporucaju pouzit ovladace ati.2 z gatosu
http://gatos.sourceforge.net/ati.2.php
tak teraz pouzivam tie a uz davnejsie mi to nevytuhlo.

Okrem BzFlag a MPlayera som so ziadnymi aplikaciami nemal problem s
tuhnutim, tak neviem ci to je aplikaciou alebo ovladacom...

Skus pouzit ovladace z gatosu.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky