[linux] OT: V Y H O D T E H O Z K O N F E R Y ! ! !

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červenec 19 09:34:28 CEST 2002

On Fri, Jul 19, 2002 at 09:07:55AM +0200, riki wrote:
> ano chodi, na upozornenie nereagoval...

chyba je skor v nastaveni auto reply ... aj ked je pravda, ze keby si to
prijemca nenastavil, tak by sa ta chyba neprejavila

kazdy "normalny" auto reply typu "vacation" by mal vediet, ze ked pride
mail, ktory v hlavicke obsahuje "Precedence: bulk", tak by mal byt ticho
(a to zrejme dana aplikacia nevie)

dalsie moznosti, kedy by sa auto reply nemal ozyvat si mozete pozriet
napr. man vacation

takto chudak "obycajny uzivatel" v domneni, ze robi dobre dostane
vyprask za to, ze jeho mail klient to nevie spravne robit (bud prestane
pouzivat auto reply alebo si to nastavi u takeho poskytovatela mailov,
kde je to urobene spravne)

prosim, ziadne flamewar ;-)))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471