[linux] Bind IP

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pátek Červenec 19 10:04:30 CEST 2002

| 1. prosim ta nastav mail klienta aby zalamoval riadky na rozumnu dlzku
| (75-78 znakov)

Done... Pouzival som to take dlhe kvoli tomu, lebo som posielal maily s
poziadavkou na download2e-mail a blblo to, ked boli zalomene riadky prilis
skoro a URL bolo dlhe...

| P.S. co tak zabecpecit pre IP srver a pristup von?
| Alebo dat tu IP serveru priamo PC, inu IP a ked bude PC hore, vyuzije
| dotycny server ako proxy?
| Alebo chces pouzivat nieciu IP bez toho aby to vedel?

To je trochu zlozitejsie...
V zasade je problem v tom ze za IP s pristupom von sa plati. Na tom serveri
nebude nikto browsovat. Je len zaujem vyuzit ho napriklad po pracovnej dobe na
download vacsich objemov...
Takze platit kvoli tomu celu sumu je hlupost, lebo sa to da urobit aj na
normalnom PC (necha sa zapnuty).

Uzivatel PC samozrejme vie, ze jeho IP bude pouzita na tento ucel.

| no, pod pojmom 'bind' si predstavujem nieco ine ale teoreticky sa to da.
| Prakticky musi server automaticky monitorovat dotycnu IP a nahadzovat
| virtualny interface ked to PC nie je pritomne. Zaroven pri nabehnuti toho
| PC
| bude treba virtualny interface zhodit.
|
| to PC musi vediet nabehnut s dotycnou IP aj ked uz na sieti bude, a bude
| plus ak bude vediet serveru povedat ze ma zhodit virtualny interface.
|
| -> Osobne nemam tusenia, ci to vobec ide, ale teoreticky "by mohlo".
| -> Problemom moze byt presvedcit download klienta, aby pouzival danu IP
> [...]

Jo, takze virtualny interfejs? Monitorovanie IP adresy?
Ako? ;-)

GG