[linux] X-Windows nastevenie XF86R11 3.3.2.3 Chip&Technologies 65555(max. dot clock 55) a Nokia 449ZA(dotclock 70)

Pátek Červenec 19 18:17:36 CEST 2002

-> Nevie mi niekto poradit s tymto : obraz je mensi ako obrazovka -cca. 2/3 ak
-> man dotclock <=55 v prislusnom mode a ak mam doclock >=55 pochopitelne sa
-> ani X-server nenastartuje....

treba spravne zadat parametre monitora - HorizSync a VertRefresh. mali by
byt dostupne k manualu monitora alebo na satranke vyrobcu.
mozes ich zadat aj v konfiguratore Xov.

-> Neviem co s tym, lebo v Howto's je napisane, ze X-server podporuje len
-> C&T65554, ale konfigurator X servera mi umoznuje nastavit aj C&T65555....
-> Neviem ci mozem pouzivat novsi X-Server, kedze potrebujem jadra 2.0.3x koli
-> dovom priemyselnym kartam....

myslim ze mozes pouzivat novsi Xserver bez problemov. Ktory je ten starsi?
3.3.6 ? alebo este starsi?

a co su to za karty - nie je _vobec ziadna_ sanca na ovladace pre nove jadra?

-> Zda sa, ze aj virtualne rozlisenie je neajke male,...

toto zalezi od pamate gra. karty

 My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.