[linux] Sound Blaster AUDIGY player

carcass carcass na gmx.net
Sobota Červenec 20 01:35:48 CEST 2002

Peter Gasparovic(gasparovic na posam.sk)@Fri, Jul 19, 2002 at 08:51:03AM +0200:
> Raz tu niekto spominal ze rozbehal audigy player
>
> kde dam modprobe emu10k1.o tak mi to hodi chybu
> ze to chce irq, io a podobne
>
> tak som to irq a io na stavil podla udajov z adresara proc
> teda konkretne na irq=5 a io-0xa000 a stale to hlasilo chybu
> chcelo to este dma= ale to som uz bol v koncoch.
>
> ma niekto nejaky overeny postup a drivery, resp config
> mohol by mi s tym pomoct.

ak pouzivas klasicku 2.4.18stku, tak asi budes musiet nainstalit
novsi emu10k1 modul pripadne patchnut a znovu skompilovat jadro.
na kernel.org je patch emu10k1-20020301-2.4.18-1.patch, v
README-emu10k1 pisu:
Updated EMU10k1 drivers

These are updates to the in-kernel driver for the emu10k1 (SBLive, etc.)
from the emu10k1-devel CVS repository.  I don't typically use modules
so I am stuck with the in-kernel driver which is often older than I
prefer.

As of the 20020301 patch, the driver supports the Audigy as well.

Robert Love
Gainesville, FL

Viac ti neporadim, ja mam lajfku

--