[linux] APM a power down

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Červenec 20 08:13:40 CEST 2002

Dňa Ut, 2002-07-16 at 09:09, Misu napísal:
> A co poradis pre NB Compaq Armada M700 ? :)
> Problem je v tom, ze sa to tiez nevypne, uz som s tym experimentoval ako
> sa dalo... Ale stale to na mna kasle...
>
> Any idea?

1. Skus najprv standardne jadro z distribucie - pokial ti s nim nebude
fungovat 'shutdown -h now' (resp. 'poweroff') tak sa pohraj s biosom
(nove dosky maju APM aj ACPI - skus nechat zapnute iba jedno z nich,
alebo ani jedno - v kazdom pripade APM by ti malo fungovat, ACPI mne
osobne sa nepodarilo rozchodit resp. ma po x rekompilaciach a y
rebootoch a z nastavovaniach biosu ma to prestalo bavit, kdeze pri APM
mi vypinanie funguje).

2. Pokial ti vypinanie s kernelom z distra pojde, tak mas iba zle
zvolene nastavenia v jadre. Na vypinanie ti staci mat zapnutu volbu
"Power Management support" v  'General setup' a vsetko ostatne vypni.
Podla mojej skusenosti tu dokonale plati, ze menej je viac.

Zd.