[linux] WWWOFFLE a prijmanie/odosielanie mailov pre viac uzivatelov

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Červenec 20 15:55:02 CEST 2002

Zdravim!

Mohol by mi prosim niekto pomoct?
I. Mam problemy s wwwoffle (ak niekto nepozna, tak homepage je
www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle ). Bol som pripojeny cez kiwwi a tam to
vobec nefungovalo, kym som nenastavil stabilne DNSky. Teraz beham cez
slovanet a DNSky mam dynamicky pridelovane (to som mal aj na kiwwi, ale vobec
to neslapalo). Teraz niektore stranky funguju UPLNE BEZ PROBLEMOV. Ale
napriklad www.linux.sk mi nejde vobec.
Pokusim sa o tabulku:
DOMENA		VYSLEDOK PRI ROZNYCH ISP
			kiwwi	slovanet*1	slovanet*2
blackhole.sk		b		b		b
linux.sk			a		c		d*
underground.cz		a		a		a
root.cz			a		a		a
sity.sk			a		a		d

a-stranka sa zobrazi bezproblemov
b-stranka sa zobrazi inak ako bez wwwoffle
c-stranka sa nezobrazi a prehliadac zostane stat akoby nacitaval stranku
d-stranka sa nezobrazi, zobrazi sa straka s chybovym hlasenim
	d*-The remote host sent compressed data that could not be uncompressed.

*1 - skusobny pristup slovanet
*2 - internetovy balik rozbal.to

Konfiguracny subor som obohatil iba o coznam domen, odkial prudia reklamne
bannery (dontget). Vobec tomu nerozumiem.

A kde si nastavim "predplatene" stranky. A preco mi niektore uz kesnute
stranky neaktualizuje. Ani -fetch ani ked ich zadam do prehliadaca (-online
samozrejme). Pripadne by mi mohol niekto poslat svoj wwwoffle.conf subor. A
kde by som nasiel nejaky vacsi zoznam domen/IPciek odkial idu bannery??

II. Potrebujem pomoct s mailami
Pre moju rodinku potrebujem user-friendly prestredie, preto mam Mandrake 8.2
a kazdy pouzivatel pouziva rovnakeho postoveho klienta - KMail. Ja
potrebujem, aby sa pri pripojeni na internet (nezavisle od toho, kto sa na
internet pripojil) odoslala pozdrzana posta a prijala nova posta  VSETKYM
UZIVATELOM (pre vsetky konta). Existuje sposop, ako by sa to dalo spravit?
Prosiiim.

Dakujem
gnup