[linux] NAPALOVANIE

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Červenec 20 17:22:25 CEST 2002

Este pred mojou hlavnou otazkou:
Aky je rozdiel medzi kodovaniami base64,quoted printable,8bit(ziadne) a ktore
mam pouzivat. Ake su este ine? A co pouziva napr. M$Outlook? Lebo uz som
niekomu posielal mail z prilohou ( cielovy klient - Outlook Express ) a on mi
povedal, ze som to neprilepil. Ale ja som to prilepil !!!

HLAVNA OTAZKA:
Moju konfiguraciu prikladam ako prilophu (je to exportovane z HardDrake).
No a ja si neviem poradit s napalovanim. Stale mi to vyhadzuje errory. A
navise ani nemozem palit, z CDROMky na NAPALOVACKU, lebo cdromku mi programi
na palenie jednoducho NEVIDIA. Mohol by ma niekto oboznamit, ako to vlastne
cele v linuxe (unixe) funguje? Myslim napalovanie a mechaniky a tak...

A este sa xcem spytat: Ked xcem RedHat (7.3), ale xcem supermount musim
nahodit jadro, com supermount ma ci ako? Mohlo by byt 2.4.18-6mdk ?

Prepacte za moju NEODBORNOST, ale s linuxom len zacinam a este sme sa moc
neskamaratili...

gnup