[linux] WWWOFFLE a prijmanie/odosielanie mailov pre viac uzivatelov

Pondělí Červenec 22 09:31:33 CEST 2002

-> II. Potrebujem pomoct s mailami
-> Pre moju rodinku potrebujem user-friendly prestredie, preto mam Mandrake 8.2
-> a kazdy pouzivatel pouziva rovnakeho postoveho klienta - KMail. Ja
-> potrebujem, aby sa pri pripojeni na internet (nezavisle od toho, kto sa na
-> internet pripojil) odoslala pozdrzana posta a prijala nova posta  VSETKYM
-> UZIVATELOM (pre vsetky konta). Existuje sposop, ako by sa to dalo spravit?

ja som tento problem riesil tym ze som lokalne nainstaloval mailer, ktory
dokaze lokalne aj dorucovat, a maily smerom von flushne vzdy pri pripojeni
sa na net (v ip-up skripte)

dalsia vec bude do ip-up dat skript ktory zbehne fetchmail pre kazdeho
pouzivatela co by tiez nemal byt problem:

for user in mama oco sestra
do
	su $user -c fetchmail
done

 Spam is for losers who can't get business any other way.