[linux] X-Windows nastevenie XF86R11 3.3.2.3 Chip&Technologies 65555(max. dot clock 55) a Nokia 449ZA(dotclock 70)

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Červenec 22 10:17:50 CEST 2002

Ahoj,

On Mon, 22 Jul 2002, kasr wrote:

> C&T65555....
> koli

Mam jeden starsi notebook, kde je grafika s chipom C&T65554. Instaloval
som ho uz davnejsie, tusim Mandrake 8.1 a musel som dat starsi X server
(3.3.6) lebo s 4.1.0 som mal nejaky problem rozbehat tuto kartu v
dobrom rozliseni. Takze skus 3.3.6 a SVGA server, ja som s tym spokojny
(bezi v akcelerovanom mode) a v tejto verzii je aj podpora chipu
C&T65555.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky