[linux] Vzdialene spustanie X-programov

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Červenec 22 11:04:22 CEST 2002

pouzi display manager na strane serveru (resp. tam kde budu bezat x klienti) - xdm, kdm, gdm a neviem ake este existuju. Nastavit si ich budes musiet sam. xserver potom nespustis cez
startovaci skript ale rovno s parametrom masiny kde bezi display manager (X -query athlon1000.tvojdomain.sk) ak je vsetko ok, tak ti display manager nakresli prihlasovacie okno a po
autentifikacii sa spusti dane prostredie/window manager.

este zopar postrehov: pre BFU ktori maju spustat 3-5 aplikacii je zbytocne tam ladovat KDE. Aj ked sa pamat sharuje, takych 10 kde ti myslim s 256ramkou moze robit celkom problemy,
navyse je vselijako farebne a pudingove a zrejme to prenasa cez kabel ovela viac dat. Porozmyslal by som nad nejakym jednoduchym wm (window maker napr.) + nastavit ho na spustanie tych
piatich aplikacii a vybavene.

zdravicko

miso