[linux] X-Windows nastevenie XF86R11 3.3.2.3 Chip&Technologies65555(max. dot clock 55) a Nokia 449ZA(dotclock 70)

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Červenec 22 13:39:51 CEST 2002

Cau,

----- Original Message -----
From: Frantisek Repkovsky <repkovsk na magic.allianz.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, July 22, 2002 10:17 AM
Subject: RE: [linux] X-Windows nastevenie XF86R11 3.3.2.3
Chip&Technologies65555(max. dot clock 55) a Nokia 449ZA(dotclock 70)

> Mam jeden starsi notebook, kde je grafika s chipom C&T65554. Instaloval
> som ho uz davnejsie, tusim Mandrake 8.1 a musel som dat starsi X server
> (3.3.6) lebo s 4.1.0 som mal nejaky problem rozbehat tuto kartu v
> dobrom rozliseni. Takze skus 3.3.6 a SVGA server, ja som s tym spokojny
> (bezi v akcelerovanom mode) a v tejto verzii je aj podpora chipu
> C&T65555.

Dakujem za radu... Prave skusam si stiahnut zdrojaky... tej 3.3.6 .... z URL
ftp://ftp.xfree86.org
:)))))

    Inak mas pravdu v tom ze ide o notebook-ovy chip . Ono je to karta s
podporou LCD, lebo bude pouzita v dvojpocitacovom riadiacom systeme, jeden
bude bez monitora (ale docasne ho tam, treba - ta nokia) a druhy bude mat
LCD, a ked uz dva motherboard-y s integrovanou grafikou tak mi prisudili
rovnake...

Peto...