[linux] Sound+Radio a ARCnet

Julius Loman lomo na lomo.sk
Úterý Červenec 23 11:26:48 CEST 2002

On Tue, Jul 23, 2002 at 09:37:00AM +0200, Jan CYPRIAN <jan.cyprian na metalurg.sk> wrote:
> Ma niekto rozbehanu zvukovku Mediaforte SF16-FMI (s radiom).
> Ak ano ako ju mam rozbehat pod RH7.2 (aky soft na ovladanie)??
>
> A este jedna lahodka.
> Ako spravim z RH bridge medzi ETHERNETom a ARCNETom?? Potrebujem bridgovat IP aj IPX (NOVELL 3.11 SERVER)
s arcnetom som sa v zivote nestretol, ale potreboval som bridgovat
ethernet a token ring - a to na linuxe nejde (aspon pred pol rokom to
neslo a docital som sa akurat, ze to nemaju v plane kodit). Najistejsie
bude vymenit arcnet za ethernet.

ale ak ma arcnet rovnaku (podobnu) strukturu frejmu tak by tam nemal byt
velky problem.

--

[ Julius Loman ] [ lomo na lomo.sk ] [ http://lomo.sk ] [ icq: 35732873 ]