[linux] IP MASQ [was: Bind IP]

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Úterý Červenec 23 11:26:43 CEST 2002

| skus kuknut tieto dokumenty:
|
| http://www.linuxdocs.org/HOWTOs/IP-Masquerade-HOWTO.html
| http://www.linuxdocs.org/HOWTOs/Masquerading-Simple-HOWTO/index.html
|
| big

Dik za tipy, studujem tie dokumenty. Nie je to celkom to, co som ocakaval
(=ocakaval som suplovanie IP adresy v pripade, ze tato nie je na sieti), ale
moze to byt pre mna pouzitelne.
Mam ale jednu otazku pre cloveka so skusenostami este pred tym, ako sa do toho
pustim na ostro.

Ak nakonfigurujem klientov tak, ze ich TCP/IP bude mat gateway na moj linux
server (Masq-host), pojde potom cely TCP/IP trafic cez tento pocitac?
Respektive inak:
Da sa *nejako* u klienta nakonfigurovat, aby urcity trafic (napriklad podla
protokolu, vzdialenej IP adresy, pripadne hostname) NESIEL cez dany gateway?

Dik.

GG