[linux] IP MASQ [was: Bind IP]

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Úterý Červenec 23 13:33:51 CEST 2002

| No celkom nerozumiem, ale mam pocit ako by si nevedel ze co je to
| routovanie
| mozno sa mylim?

No, pravdu povediac, ak sa hned nemylis, tak si urcite aspon *dost blizko* k
pravde.

| Ak mam pravdu skus sa pozriet na www.manualy.sk je tam o tom dost materialu
| a aj o sietiach.

OK. Necham si poradit.
S administraciou siete mam len minimalne skusenosti (a vedomosti). Pravdu
povediac, nikdy sa mi to nechcelo studovat. Bola to pre mna cierna skrinka a
bol som rad, ze viem "nastavit" IP adresu, DNS podla pokynov...
Ale obcas si treba nejake veci aj nastudovat... Ked chcem citat knihy musim sa
naucit citat. A ked sa chcem rypat v sieti, zrejme sa musim pozriet, ako siet
funguje... :-(

| mi to pripada tak ze chces ziskat IP PCcka co ma podla pravidiel moznost
| ist
| do Internetu a ked bude mimo tak
| sa pomocou linux servra pripojit do Internetu. Som zvedavy ci admin siete o
| tom vie?:-)

Ano, presne to chcem. S adminom je to OK. U nas je dolezita IP adresa a ja mam
svoju IP pre pristup do netu. Ale majitel inej IP ma poziadal, aby som cez
Linux server (bez pristupu do internetu) zabezpecil vyuzitie tej jeho IP.
;-)
Znie to mozno divne, ale neporusujem tym ziadne interne smernice... (dufam
:-) )

GG