[linux] Rozdelenie zataze servera

Středa Červenec 24 09:49:17 CEST 2002

-> mate niekto skusenosti s rozdelovanim zataze servera (napr. mysqld) na
-> viacero serverov (fyzickych pc), bez zasahu do hardware servera, na ktorom
-> to bezi teraz ?
-> lebo mam server, ktoreho load average beha okolo 12-13, tak by som to chcel
-> nejako znizit.
-> pomohli by vase skusenosti a riesenia, pripadne aj nejaky link.

napriklad mysqld? obavam sa ze s tym to nepojde. vsetko zalezi od procesov.
nieco moze vyriesit napr. mosix ale nie vsetko...

neda sa len tak povedat mam zatazeny server a rad by som to iste vyriesil s
pouzitim viacerych, bez toho aby si udal co chces vlastne rozdelit.

 Fighting for peace is like fucking for virginity...