[linux] Rozdelenie zataze servera

-=[ DjM ]=- djm na host.sk
Středa Červenec 24 20:01:25 CEST 2002

> ak je to naozaj tym ze mysqld uz nezvlada je mozne sposobit replikaciu
> mysql a mat niekolko mysql slave readonly klientov -
> cize ak si schopny upravit aplikaciu tak aby sql zapisovala (insert,
> update) na jeden server ale bola schopna citat (select) z ineho
> tak nemas problem spravit nieco taketo
> cosi viac ako pol roka dozadu som k tomu donutil developerov v mojom
> byvalom zamestnani a nevedeli si to vynachvalit

mozno trochu "blba" otazka (neviem ci som ta spravne pochopil), ale mal si
na mysli to, ze budem mat 2 servery (fyzicke pc?) a na jednom budem iba
zapisovat a z druheho iba citat?
ak som sa trafil, tak este by som mal podotazku: ako najlepsie zabezpecit
zdielanie a synchronizaciu dat medzi tymito 2 serverami (aby to co prvy
zapise mohol druhy precitat) ?

> este malickost - dost by mohla pomoct aj indexacia ale to predpokladam uz
> mas

ano, tu samozrejme pouzivam

---
S pozdravom