[linux] Karantena pre emaily s pochybnymi prilohami

diskutuj diskutuj na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 25 14:15:49 CEST 2002

Zdravim vsetkych diskutujucich!

Kedysi tu niekto nacal thread o viruse klez. Postupom casu z toho threadu
vyslo, ze postfix s nastavenou premennou "body_checks" vykopne vsetky
maily s pochybnymi prilohami.

A tu zacina moj pribeh :-). Nastavil som si tuto premennu plus dalsiu:
"notify_classes = policy", aby ma informoval o vsetkych dokopanych
mailoch.
Problem je v tom, ze sa casto stava, ze prichadzaju maily so
subormi, ktore maju tieto pochybne pripony a nejedna sa o virus.

Da sa nejako v postfixe nastavit, aby sa tieto maily ukladali niekde do
karanteny, a aby ten komu je mail urceny dostal spravu, ze dorazil nejaky
mail od toho a toho, bol presunuty do karanteny a nech napise
postmastrovi, ci mu ho ma preposlat alebo co s nim?

Kedysi tu ktosi pisal, ze procmail umoznuje premenovavanie pripon priloh.
Asi sa vydam tym smerom, ale najprv chcem vediet, ci sa to neda aj inak?

-emilbb-