[linux] Ponuka prace v projekte internetovej aplikacie ETC

Michal Pronay Michal.Pronay na drpc.sk
Pátek Červenec 26 13:36:02 CEST 2002

Dobry den,

    spoločnosť P.B. Trade s.r.o. si dala vypracovať štúdiu na realizáciu internetovej aplikácie E-Trade centra. Už prišli aj niake ponuky od rôznych firiem, z ktorých sa mi niektoré celkom pozdávajú, jediné čo sa mi nepozdáva sú človekodni, ktoré si vyhradili na realizáciu. Chcel by som sa Vás opýtať, či nieste niekto schopný dať dokopy team ľudí, ktorý by to vedeli realizovať projekt na báze Linux/Apache/Postgres/J2EE//Tomcat/JBoss, alebo poťažne aj na inej po patričnom zvážení.
Pokiaľ by mal niekto zaujem môže ma kontaktovať priamo mailom, alebo telefonicky na čísle 0903/755355 (cez weekend som  odcestovaný, takže až od pondelka).

Ďakujem

s pozdravom

Michal Prónay