[linux] Sound Blaster AUDIGY player

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Červenec 27 07:42:25 CEST 2002

Dňa Ne, 2002-07-21 at 21:06, carcass napísal:
> Zdenko Podobn?(zdpo na mailbox.sk)@Sun, Jul 21, 2002 at 11:42:46AM +0200:
>
> bash: playmidi: command not found ;)
>
> na prehravanie midi pouzivam
> timidity++ (http://www.goice.co.jp/member/mo/timidity/)
> so sadou GUS-patchov "eawpats"
> (http://www.stardate.bc.ca/eawpatches/html/default.htm)
>
> timidity++ nepouziva hardverovu syntezu karty ale softverovu emulaciu.
timidity poznam. Problem je, kde chces viac ako len prehravat midi - ked
potrebujes realne zariadenia (napr pre kniznicu tse3) udajne alsa to
podporuje, ale (dokonca aj tse3player sa tvari, ze prehrava cez alsu midi), len
zvuk akosi nepocujem... hoci mi vsetky mixery ukazuju hlasitost na 100%
Inak zvuk pri mp3, wav atd. je ok...

> S eawpats je vysledok imho ovela lepsi ako hardverova synteza lajfky
A vies o tom, ze vysledok z lajfky zavisi od pouzitych sf baniek? (daju
sa pouzit aj na miesto GUS-patchov do timidity) Avsak kvalitne banky si
treba kupit (od 15-22$). A pritom nestratis taky vykon pocitaca ako pri
timidity, lebo je to robene cez hw.

> pod windoozami, takze nejaku snahu rozchodit hardverove midi pod
> linuxom ani nemam...

Zd