[linux] mount cd-rom

Úterý Červenec 30 06:11:02 CEST 2002

-> Mam cerstvo nainstalovany Linux RH7.2 (z CD). Po instalacii bolo vsetko OK,
-> ale ked som chcel pozriet cd, vypisalo:
-> Not a valid block device.

neprekladal si si vlastne jadro? toto zrejme znamena ze jadro nezvlada pracu
s cdrom - mozno nie je zakompilovana podpora CDROM alebo z nejakeho dovodu
nefunguje natahovanie modulov.

-> Pozrel som fstab, ako to tam vyzera, ale zda sa to byt ok. Ten isty problem
-> je aj s floppy. Vypisuje tu istu hlasku. Pritom instalacia prebiehala z CD,
-> a nebol ziadny problem. Dokonca sa mi podarilo pripojit disk, ktory tam
-> nebol pocas instalacie, a mountnut ho. V pohode sa da nan pristupovat.

s floppy by to nasnacovalo ten istyp problem. s diskami zvlada pracovat -
inac by si ani nenabootoval.

 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.