[linux] mount cd-rom

Ferdo ferdo1 na pobox.sk
Úterý Červenec 30 09:11:07 CEST 2002

Zdravim!

Tak som skontroloval tie vypisy, co ste tu napisali, dole su uvedene. Mne sa
zda, ze su v poriadku. Takisto som pripojil aj vypis fstab.

> Co znamena, ze to vyzera byt ok?

$ ls -l /dev/cdrom
lrwxrwxrwx    1 root     root            8 Jul 20 07:01 /dev/cdrom ->
/dev/hdd

$ ls -ls /dev/hdd
brw-rw----    1 root     disk      22,  64 Aug 30  2001 /dev/hdd

$ ls -l /dev/fd0
brw-rw----    1 root     floppy     2,   0 Aug 30  2001 /dev/fd0

$ cat /etc/fstab
LABEL=/                 /                       ext3    defaults        1 1
LABEL=/boot             /boot                   ext3    defaults        1 2
none                    /dev/pts                devpts  gid=5,mode=620  0 0
none                    /proc                   proc    defaults        0 0
none                    /dev/shm                tmpfs   defaults        0 0
/dev/hda8               swap                    swap    defaults        0 0
/dev/hda1			/mnt/win		msdos	defaults	0 0
/dev/hda5			/mnt/data		msdos	defaults	0 0
/dev/hdc5			/mnt/rack		msdos	defaults	0 0
/dev/cdrom              /mnt/cdrom              iso9660
noauto,user,unhide,ro 0 0
/dev/fd0                /mnt/floppy             auto    noauto,owner,kudzu 0
0

> Ak mate v jadre podporu vfat, tak ano.
ako viem skontrolovat, ci je v jadre podpora vfat?