[linux] mount cd-rom

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Úterý Červenec 30 09:22:58 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 09:11:07AM +0200, Ferdo wrote:
> Zdravim!
>
> Tak som skontroloval tie vypisy, co ste tu napisali, dole su uvedene. Mne sa
> zda, ze su v poriadku. Takisto som pripojil aj vypis fstab.
>
> $ cat /etc/fstab
> LABEL=/                 /                       ext3    defaults        1 1
   ^^^
To co ma znamenat.

Osobne si myslim, ze by bolo lepsie uviest na tomto mieste konkretne
zariadenie typu /dev/hda*, pripadne /dev/sda* ... Vo vasom pripade asi
/dev/hda2, resp. /dev/hda6 ak sa nemylim.

> LABEL=/boot             /boot                   ext3    defaults        1 2
   ^^^
  Pre toto plati to iste.

> [...]
> none                    /dev/shm                tmpfs   defaults        0 0
> /dev/hda8               swap                    swap    defaults        0 0
> /dev/hda1			/mnt/win		msdos	defaults	0 0
> /dev/hda5			/mnt/data		msdos	defaults	0 0
> /dev/hdc5			/mnt/rack		msdos	defaults	0 0
> /dev/cdrom              /mnt/cdrom              iso9660
> noauto,user,unhide,ro 0 0
> /dev/fd0                /mnt/floppy             auto    noauto,owner,kudzu 0
> 0
>
> ako viem skontrolovat, ci je v jadre podpora vfat?

Co takto :
grep VFAT /boot/config-cislo_kernelu_ktory_pouzivas
CONFIG_VFAT_FS=y

pripadne to iste pre /usr/src/linux/.config ak nemas config v /boot
adresary