[linux] Na SB16 nefunguje FM synth

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Středa Červenec 31 08:00:04 CEST 2002

On Tue, 30 Jul 2002 17:09:00 +0200 kasr <fodrek na kasr.elf.stuba.sk> wrote:

k>
k> ----- Original Message -----
k> From: Robo Cernansky <roboce na yahoo.com>
k> To: <linux na lists.linux.sk>
k> Sent: Tuesday, July 30, 2002 3:18 PM
k> Subject: [linux] Na SB16 nefunguje FM synth
k>
k> >Este prikladam vypis /etc/modules.conf
k> >
k> > alias parport_lowlevel parport_pc
k> > alias sound-slot-0 sb
k> > post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L
k> >/dev/null 2>&1 || :
k> > pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S
k> >/dev/null
k> 2>&1 || :
k>
k> Nie som sice expert ale pre-remove v /etc/modules.conf vyzera velmi
k> podivne.... Takato postupnost mi pripada ako nainstalovanie dirver-a a
k> nasledna priprava na jeho odobratie - to by mohlo sposobit
k> deaktivaciu...
k> modulu sb, co by mal byt ovladac aj pre karty Vibra....
k>
k> Poradil, by som ti ten riadok zacinajuci pre-remove vyhodit...

Takto to nakonfiguroval RedHat. Ale myslim, ze to je v poriadku. Riadok
pre-remove IMHO definuje co sa ma vykonat tesne pred (alebo po) odstraneni
modulu z pamati.
No aj tak som ho pre istotu skusil vyhodit ale nepomohlo. :-(

Robo

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com