tabulatory (was Re: [linux] mount cd-rom)

Středa Červenec 31 14:42:32 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 01:13:42PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> > urobil si spravne, FS msdos si mal nahradit vfat. tie ^^^ su zle umiestnene
> -> > zrejme preto ze kolegovi terminal zle expanduje tabulatory...
> ->
> -> Spravne, neuvedomil som si, ze mam nastavene tabulatory na 3 znaky a ze
> -> su tam tabulatory. Budem si musiel nastavit novu konfiguraciu pre vim do
> -> .muttrc
>
> Kdesi (zdrojaky linux kernelu?) som cital odporucanie podla ktoreho ked raz
> je zauzivana dlzka tabulatora 8 znakov, ma sa pouzivat 8 a nie ine mnozstvo.
> [...]

Ked programujem som zvyknuty pouzivat osadzovanie logickych urovni
vnorenia pomocou tabulatorov. 8 znakov je trosku privela. Jeden cas som
mal take obdobie, ze som tabulatory celkom zavrhoval a dal som ich
editoru premienat na medzery. Len sa potom horsie presuvaju urovne pri
opravach. (To som este nepoznal prikaz '>' a '<')

Problem nie je vo velkosti tabulatorov, ale v ich miesani s medzerami.