[linux] Gimp + PNG + Alfa kanal

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Červen 2 14:50:37 CEST 2002

--- Peter Gašparovič <peterg na ba.telecom.sk> wrote:
> vie mi niekto poradit ako ulozit v Gimpe obrazok aby
> bol priesvitny.
>
> 1. urobil som vyber,
> 2. pridal som alfa kanal
> 3. obrazok som ulozil ako PNG format
> 4. myslim, ze som to urobil dobre, na miestach kde
> ma byt
>    priesvitnost je farba R(255), G(0), B(255), teda
> nejaka ruzova.
> 5. browser mi vsak namiesto priesvitnosti zobrazi
> bielu farbu v
> miestach, ktore mali byt priesvitne

neni to chyba browsera ? lebo ja som si ulozil jeden
obrazok v png a bol priesvitny, lenze som ho nepozeral
v browseri ale v gqview tusim. pozadie bolo take
sachovnicove, ako v gimpe (iba ze by gimp zrusil alfu
a nahradil ju tym, co dava naspodok :-[ )

nepomoze ulozit to ako gif ? nebude sice ciastocna
priehladnost objektov, ale budu aspon moct byt derave.

jard