[linux] DLL for Linux.

Roland Turcan rolo na sedas.sk
Úterý Červen 4 08:32:14 CEST 2002

<<< 4. 6. 2002 8:30 - Matus "fantomas" Uhlar "uhlar na fantomas.sk" >>>
->> Hello LINUX konfera!
->>
->> Mal by som na vas prosbu. Bol by niekto ochotny mi jednoduchu DLL s
->> troma jednoduchymi funkciami prelozit z Pascalu do C++ a vykompilovat z toho
->> "DLL for Linux"?

MfU> DLL je binarne, nie? alebo mas zdrojaky? Potom to treba prepisat do C/C++ a
MfU> prelozit do kniznice. Ale dost mozen ze freepascal to vie do .so prelozit
MfU> priamo - co tak to skusit?

Kde ho najdem, lebo toto by bola uplne super moznost. Apropo a Kylix
to nevie ? Zdrojaky mam, lebo to je moja kniznica ako UDF pre FireBird
SQL server.

--
Best regards, TRoland