[linux] FreeS/Wan a FW-1

Julius Loman lomo na lomo.sk
Úterý Červen 4 13:05:20 CEST 2002

> no 1.96 je vonku uz nejaky patek len treba pozriet aj ftp, nielen
> stranky ;)
upgradol som na 1.97
nezabralo

> to je koli tomu ze asi chyba v cofigu authby - teda method
nepomohlo...
nasiel som nieco takteto, aj ked to nie je uplne moj pripad:
http://www.exim.org/pipermail/linux-ipsec/Week-of-Mon-20010305/000985.html

kedze ako som pochopil sa chyba tyka aj instalovania policy (to mne ide
bez problemov)... ale predtym, nez pojdem nieco mazat z FW chcem
poskusat ostatne moznosti...

> no mne zarucene funguje konfiguracia velmi podobna tvojej
> hlavne by som rychlo upgradol pretoze tie nove verzie obsahuju hlavne
> fixy
> nam sice chodila aj 1.94ka ale niektore veci sa upgradom vyriesili.

mohol by si mi poslat aj screenshot rulesov z FW ? Aspon na ukazku...

este sa skusim pohrat s debugom a pripadne RSA signaturami, ale nie je
mi uplne jasne, ako sa v tom checkpointackom manageri vyrabaju.

--

[ Julius Loman ] [ lomo na lomo.sk ] [ http://lomo.sk ] [ icq: 35732873 ]

 I drive way too fast to worry about cholesterol.