[linux] USB and Abit IT7

Your Name kocur na nocka.sk
Středa Červen 5 11:58:20 CEST 2002

nazdar....

o RAIDe ti viem povedat len tolko ze pod linuxom MDK8.2
urcite fungovat bude...
a co sa tyka tych USB klavesnic a mysi, taq napr. USB mys poriadne
nefunguje ani vo sWINstvach 9x a pod ( nudzovy rezim ) a ak bi ti
nahodou vytuhlo neake usb zariadenie, tak by sa ti mohlo stat to
ze " si ani netuknes " ....

caf...