[linux] Re: USB and Abit IT7

andrej misovic ado na nirvanaclub.sk
Středa Červen 5 14:13:48 CEST 2002

ahoj,

ja pouzivam klavesnicu aj mys pripojenu cez
usb od ibm, ide to uplne bez problemov (mdk8.2),
fakt jediny problem, co som mal bolo,
ze mi to nebezalo pri boote, ale po par upravach
init scriptov je uz vyriesene aj to...
..snad ta klavesnica aj mys su lin compactible..
ono to podla mna viac zavisi od podpory usb radica,
ale to by nemal byt problem....

                    andrej