[linux] http compressing proxy-vyriesene

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Středa Červen 5 20:20:46 CEST 2002

Dňa Ne, 2002-06-02 at 15:42, Juraj Variny napísal:

> nakoniec som na to dosiel sam (bash shell):
> $ mkfifo tmpfifo
> $ while true
> $ do ./mwp_proxy < tmpfifo | nc -w 1 -l -p 8888 >> tmpfifo
> $ done
>
> je to dost nechutne (ked kliknem na link skor ako za 1 sekundu tak connection
> refused) ale na vyskusanie staci.

Mas nejake testy, ci sa s tym oplati hrat?
Stacilo iba toto nastavit, alebo musis nastavovat aj prehliadace + dalsie veci?
Vedeli s tym spolupracovat vsetky  prehliadace alebo len niektore?

Zd.