[linux] FreeS/Wan a FW-1

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Červen 5 16:22:05 CEST 2002

On Tue, 2002-06-04 at 12:05, Julius Loman wrote:
> upgradol som na 1.97
> nezabralo

> nepomohlo...
> nasiel som nieco takteto, aj ked to nie je uplne moj pripad:
> http://www.exim.org/pipermail/linux-ipsec/Week-of-Mon-20010305/000985.html
>
> kedze ako som pochopil sa chyba tyka aj instalovania policy (to mne ide
> bez problemov)... ale predtym, nez pojdem nieco mazat z FW chcem
> poskusat ostatne moznosti...

a skusal si rozbehat vpn s minimalnym fw setupom na fw1 a s iptables off
na linuxe?
tak sa to totiz ladi (najprv treba kracat a az potom lietat)

> mohol by si mi poslat aj screenshot rulesov z FW ? Aspon na ukazku...

# IPSEC

                # UDP 500

                IPSEC_GW=$(echo $IPSEC_GW | sed s/,\ /\ /g | sed s/,/\
/g)
                for gateways in $IPSEC_GW; do
                        $IPT -A $INP -s $gateways -d $FWIP -p UDP \
                        --dport $IPSEC_UDP -i $WAN_NIC -j ACCEPT
                        $IPT -A $OUT -d $gateways -p UDP \
                        --dport $IPSEC_UDP -o $WAN_NIC -j ACCEPT

                # Allow ESP and AH
                #ESP
                        $IPT -A $INP -s $gateways -d $FWIP -p 50 -i
$WAN_NIC \
                        -j ACCEPT
                        $IPT -A $OUT -d $gateways -p 50 -o $WAN_NIC -j
ACCEPT

                #AH
                        $IPT -A $INP -s $gateways -d $FWIP -p 51 -i
$WAN_NIC \
                        -j ACCEPT
                        $IPT -A $OUT -d $gateways -p 51 -o $WAN_NIC -j
ACCEPT
                done

> este sa skusim pohrat s debugom a pripadne RSA signaturami, ale nie je
> mi uplne jasne, ako sa v tom checkpointackom manageri vyrabaju.

ani mne a preto ich nepouzivame ;)
(chce to key server a ten treba dokupit)

dz