[linux] OT:PERL a GCC

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Červen 5 23:06:11 CEST 2002

> Vie mi niekto povedat ze ako prinutim pri kompilacii modulu v Perle
> konkretne Tk800 aby po
> perl Makefile.PL
> v make pouzival gcc a nie cc ako sa snazi?

Neviem, skus

$ CC=gcc perl Makefile.PL

...ale neviem, ci to pojde. V standardnych ./configure instalaciach to
vacsinou funguje. Ja som si Tk tiez kompiloval, nemal som s tym jediny
problem (ale teraz ti uz nepoviem, aky kompilator volal).

> S kompilaciou modulov do perlu nemam ziadne skusenosti
> aj som sa to snazil hladat nejakych helpoch ale bez vysledku:0(

Ja by som ti skorej poradil urobit si linku cc -> gcc, tym si vyriesis
aj podobne problemy do buducnosti...