[linux] OT: pdksh v screene

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Čtvrtek Červen 6 09:56:41 CEST 2002

caute,

sorry za OT. V poslednom case hladam ku kazdemo 'default' zinstalovanemu
programu nejaku 'light' verziu. nahradil som uz gnome za icewm, proftp
za vsftp, gnome-terminal za wterm... na rad prisiel bash. uz som nasiel
alternativu, ktora sa mi velmi paci - public domain ksh, cize pdksh.

stve ma ale jedna vec. ksh si nacitava nastavenia z /etc/profile a
$HOME/.profile. to je ok. problem nastava vtedy, ked si spustim
'screen' a v nom sa spusti ksh. na prvy pohlad je vidiet, ze sa ziaden
konfigurak nenacitava. ide mi hlavne o

set -o emacs
HISTFILE=$HOME/.sh_history
HISTSIZE=500

priznavam, ze som velmi nehladal, preco sa to tak sprava, ak to niekomu
chodi, prosim nech poradi...

vdaka,

oskar stolc