[linux] OT: cygwin z CD

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Červen 10 00:59:43 CEST 2002

                                        Maxim, 00:58:51
                                        10. jun 2002 (pondelok)
Zdravim.

>     chcel by som pripravit nejake CD pre doteraz neskonvertovavsich na
>     GNU/Linux. Mal by obsahovat Cygwin a Open Office. Problem je, ze som
>     stiahol cely cygwin (subory setup.exe a prilahle + podadresar
>     release). Instalator mi vsak zastane, ked dam ,,Install from local
>     directory'', tak mi zostane na instalacnej obrazovke a tam zostane.
>     Skusal som to aj z normalneho adresara, aj z CDcka, stale nic.
>     Instalacia priamo z Internetu samozrejme funguje. Any ideas?

	Asi pred tyzdnom, sme si v skole (FMFI UK) nahodne vytipovali komp a
skusili na tento softver nainstalovat. Instalovali sme to prave cez
instalaciu z lokalneho adresara. Vsetko fungovalo uplne bezproblemov.
Dokonca sme si zohnali aj neoficialny balik aplikacie `screen` a fungoval aj
ten (samozrejme okrem Known bugs).

	Tipoval by som to na zle stiahnuty setup.exe. Skus stiahnut znova,
mozno to pomoze.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Open Source software developer, http://www.platon.sk/