[linux] Diskove pole RAID - strip

gasparovic na posam.sk gasparovic na posam.sk
Pondělí Červen 10 08:59:42 CEST 2002

>ak ti kazdy z nich bude vediet s tym polom robit (ak to bude SW raid, asi
>tazko - jedine ak viac verzii linuxu).

Ved o to mi ide, bezne mam nastalovane cca 3 kusy Linuxu.

>pola nie, inac su rovnake ako nastroje na opravu disku
to je potom zrejme najlepsie kombinovat RAID 0 + 1

-> Co odporucate: radsej investovat do SCSI alebo zdriadit RAID 0?
>teraz nerozumiem - o co ti ide? chces zvacsit diskovy priestor, mas dva
>rovnake disky a rozmyslas nad tym ci ich stripnut alebo kupit vacsi SCSI
>disk? Zalezi od toho kolko mas penazi...

No idem kupovat novu masinu a nerad by som mal disk ako uzke miesto.
V robote mam P4 1.6 a disk Maxtor 20GB a je evidentne vidiet, ze ten disk
nestiha dodavat data. Preto vlastne zistujem ci sa oplati viac HW RAID
alebo
radsej investovat do SCSI, peniaze nejake su. Vedel by si poradit napr.
nejaku vhodnu kombinaciu SCSI radica + disk, aby to samozrejme chodilo
spolahlivo pod linuxom.

peterg