[linux] Adaptec 2100S RAID + RH 7.2

Marek Michal michal na universalsk.sk
Pondělí Červen 10 11:23:13 CEST 2002

Ahojte,

mate  niekto skusenost s instalovanim Adaptec 2100S RAID na RH 7.2 (kernel
2.4.7-10)?. Robi mi to problemy, uz pri instalacii vypisuje, ze nemoze citat
a zapisovat na pripojene disky. Disky su SEAGATE Barracuda SCSI 18 GB. Po
doinstalovani systemu som skusal kopirovat na tieto disky a po urcitom case
kopirovanie uplne zmrzlo. Stalo sa mi to aj pri RAID-1. Na stranke Adaptec-u
je driver pre RH 7.1, ten robi to iste. Napadlo ma aj skompilovat novy
kernel, ale fungovat by to malo aj terajsom ( aspon dufam ).

Dakujem za pomoc

Marek