[linux] sendmail neposiela na niektore adresy

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Pondělí Červen 10 14:07:10 CEST 2002

Ahojte,

od piatka rana sa mi objavuje nasledovny problem s odosielanim posty.
Niektore odchodzie maily (niekrore adresy "funguju" a niektore "nefunguju")
mi mailserver (sendmail na RH 7.0) vrati s hlasenim

The original message was received at Mon, 10 Jun 2002 07:52:51 +0200
from linux [192.168.6.200]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<meno na firma.sk>

550 <meno na firma.sk>... Host unknown (Name server: firma.sk: no data known)

Log v tomto duchu je aj v maillogu. Dovtedy sa mi takato chyba nikdy
nevyskytla, jednoducho to zacalo v piatok rano, pricom za posledne dni pred
tymto okamihom na linuxovy server nikto nesiahal. Skusal som restartovat
sendmail aj named, co ale nepomohlo.

Budem vdacny za kazdu radu.

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk