[linux] nefunkcny system logger

Pondělí Červen 10 18:38:53 CEST 2002

-> mam mensi problem - odisiel mi system logger na linuxe a neviem sa na
-> server dostat inak nez cez ssh.

ja si pod loggerom predstavujem nieco ine ...

-> chova sa to nasledovne: po nabootovani serveru mi standardne vyskoci
-> login:
-> avsak po zadani cohokolvek zamrzne.

pozri si logy. skontroluj ci nemas upraveny /bin/login

potom skontroluj co za program bezi na dotycnej konzole...

 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?