[linux] nefunkcny system logger

Úterý Červen 11 10:42:14 CEST 2002

-> ->> nechcem robit paniku, ale nevyzera to na hack?
->
-> MfU> no ak sa ten xlogin spusti _sam_ tak to hack nebude.

-> no... sam ako sam. vzdy ked sme na nete :-o
-> a teraz uz mame pevnu, takze... zacinam byt nervozny :(

-> MfU>  Ale inac ano
-> MfU> bootni z CD/diskiet, preinstaluj... pozaplatuj

-> heh :) to sa lahko povie :) bol som rad ked som rozbehal zakladne
-> sluzby (httpd,mysql,fcgi perl), zvladol protokoly a mam aky-taky
-> prehlad v linuxe. som koder, nie admin.
-> takze toto je na mna fakt primoc. ale keby si mi povedal co a ako mam
-> spravit...
->
-> btw: nebude stacit len preinstalovat nejake to rpmko? :-o

Ale samozrejme, najlepsie vsetky. Ale aj tak ti mozu ostat na disku veci
ktore mozu sposobovat problemy - setuid binarky, configy s dierami...

ten system vam dakto musel nainstalovat, co tak sa obratit na tu istu osobu?

A iste nezaskodi ak pri tom budes pritomny alebo to nainstalujes pod niecim
dohladom - vselico sa naucis.

 Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.