[linux] RE:http compressing proxy-vyriesene

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Červen 11 20:41:38 CEST 2002

D?a Pi 7. Jún 2002 10:52 ste napísali:

Nakoniec som urobil nahradu za inetd v C a chodi to tak ako to ma(aspon mne).
Ak mate niekde na pevnej linke unix shell acount, mozete si to vyskusat, dal
som to na http://web.naex.sk/jv/dnd.c Preklada sa to normalne:
gcc -o dnd dnd.c
s tym ze mwp_proxy si prelozite osobitne v tom istom adresari (vyzaduje to
libgd, ta zase vyzaduje libjpeg... ).
Ked to bude vsetko hotove len spustite ./dnd bez parametrov na vase
nebezpecie. Este treba nastavit v prehliadaci proxy server, port 8888.

Co sa tyka testov, nacitavanie stranok trvalo v porovnani s priamym
pripojenim 46 kbit o dost dlhsie, ale objem udajov bol podla grafu v kppp
vyrazne mensi. Mohlo to byt sposobene tym ze ping na pouzity server  je
400-500ms a mam tam povolenych len 16 procesov, teda to co som nakodil moze
spracuvat naraz len 14 requestov a dalsie musia cakat.... Ak mate poruke
lepsi server, skuste a ozvite sa (sukromne). Ine prehliadace som zatial
neskusal, len Mozillu a wwwoffle.