[linux] ako dostat z Mplayeru spravne titulky?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 11 21:29:36 CEST 2002

Ahoj,

> Nuz na stranke mplayeru mas rpm-ka pre RedHat - a oni odporucaju pouzit
> len nimi ditribuovane baliky, mas to aj doxoch;
> imho: to "any" nie je nahodou v uvodzovkach:)

nie, ide to v pohode, skusal som prenasat debianovsky balik.

> BTW: Nechapem preco Ti vadi kompilovat mplayer.
>
> chces 'rozumne rpm-ka' na mandrake? musis pockat, alebo sa uspokojis s
> niecim, na co nemas zaruku...:)))
>
> UFF.

ja pouzivam (momentalne) Debian a tam si balik spravim hned, chcel som len balik
pre Mandrake, pretoze mam kopec userkov, ktori sa ma asi tak 3x za
tyzden pytaju, ako to nainstalovat a ja im nemam chut vysvetlovat
prepinace, stahovanie kadejakych suborov, kopirovanie a ./configure ....

    J.