[linux] Nastavenie FTP

Ing. Leopold Martinka martinka na spsslm.sk
Středa Červen 12 08:32:33 CEST 2002

Zdravim vsetkych,
chcem na serveri rozbehat anonymny FTP (nainstalovany priamo z distribucie
Red Hat 7.2). Je tu vsak jeden problemik - on si vytvori adresar /pub vo
/var/ftp/pub a ja chcem, aby pouzival adresar /pub na mnou vytvorenej
partition. Teda som nim vytvoreny adresar zrusil zrusil a vytvoril
symbolicky link na jeho mieste na mnou vytvoreny adresar. FTP to vsak nechce
pochopit. Pritom pristupove prava su nastavene a teoreticky by to malo
fungovat. Nejaky konfiguracny subor na zmenu default adresara som pre FTP
nenasiel. Poradte, kde je chyba (zeby medzi stolickou a klavesnicou?).
Vdaka.
Ing. Leopold Martinka
ucitel informatiky,
sysadmin, webmaster