[linux] Programy pre pracu so siemnsom C35 - VYRIESENE

Patrik Bona bona na hron.fei.tuke.sk
Středa Červen 12 13:21:55 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 08:27:31AM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> neviete niekto o programoch pre pracu s siemensom c35 (posielanie log,
> -> sms...), hladal som kade tade ale nasiel som len scmxx a te mi nejak
> -> odmieta fungovat, pritom kabel je dobry ( testovany na inom kompe pod
> -> windowsami)
>
> co ti pise?

neodpovedal ani na ATZ, a aj ked obcas ano tak zas sa zasekaval dalej...
prisiel som na problem ked som chcel odpovedat na tento prispevok, chcel
som tam na pisat ze mys na tomto porte ide a vtedy som si spomenul na
gpm, stacilo ho vypnut a vsetko ide ako ma

s pozdravom
--
[ Patrik Bona - head ]
    bona na hron.fei.tuke.sk  - http://hron.fei.tuke.sk/~bona/