[linux] plugin flas pod Galeonom a Mozillou

lubos klokner lubos na klokner.sk
Středa Červen 12 15:09:00 CEST 2002

* Vlado Calfa <micro na pako.elf.stuba.sk> (12.06.2002):

> Bezim pod  Gnome a v xmms mam nastaveny OSS Driver 1.2.7, ale ked som
> vypol xmms tak sa to rozbehlo a fachci Galeon aj Mozila. Da da sa to
> spravit aj tak aby mi to bezalo pocas toho ked je pusteny prehravac?

nahodit artsd alebo esound (o inych neviem - nebite ma).
a uhakovat mozillu aby nechodila priamo na /dev/dsp
ale cez niektory z tychto systemov.

ked sa ti to podari daj vediet :-)

tip: konqueror si berie pluginy z mozilly a tam
flash fici aj ked mam pustene arts... takze treba len zistit
ako to robi on :-)

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>