[linux] syslog-ng neloguje kern.*

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Středa Červen 12 22:13:35 CEST 2002

Zdravim, panstvo,

pred par dnami mi tu niekto poradil nahradit syslogd demonom syslog-ng,
koli odfiltrovaniu zbytocnych sprav z logov.

Skusil som si to nainstalovat na MDK 8.1 (verziu z MDK 8.2). Zistil som
nasledovne:
- ma to dobru konfigurovatelnost,
- da sa to rozchodit out of box,
- je to ucelne a velmi pouzitelne,
- zial neloguje hlasky kernelu.

Skusal som porovnat stare logy (zo syslogd) s novymi. Vsetky demony po
kratkom presviedcani (service ..... restart) zacali logovat, len klogd nie.
Skusal som cez logger poslat na facility kern.info - to fungovalo, takze
syslog-ng je OK, ale klogd ho nevidi.

Ak zostrelim klogd, a spustim ho s parametrom -o akoze one-time a log
priamo do suboru, tak tiez ide - teda v tom subore sa objavia hlasky
kernelu. Ale neposiela nic do syslog-ng. Skusil som aj rebootovat masinu,
ale nepomohlo to.

Pozeral som vsetky prislusne manualove stranky, aj dokumentaciu ku
syslog-ng, ale nepochodil som.

Nestretol sa s tym niekto?

Ako sa da presvedcit o tom, ze sa takto nestracaju nejake hlasky, ktore by
v logoch mali byt, ale nie su? Ak by som si nebol vsimol na prvy pohlad ten
rozdiel, tak mozno uz par dni bezim na syslog-ng a stracam hlasky bez
upozornenia.

Prijemny den.
--
Ing. Miroslav Cabarka