[linux] Generovanie man stranky zo SGML (DocBook) bez <RefEntry>

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Červen 13 02:48:52 CEST 2002

                                        Maxim, 00:06:27
                                        13. jun 2002 (stvrtok)
Zdravim!

	Mam napisany SGML (DocBook) dokument z ktoreho sa generuje celkom
pekna HTML dokumentacia. Chcel by som z toho generovat aj man stranku. Na
moje nemile prekvapenie som vsak zistil, ze standartne nastroje na
generovanie man stranky zo SGML (docbook2man, docbook-to-man) analyzuju SGML
dokument na zaklade tagu <RefEntry> (a podobnych).

	Tieto tagy ja v dokumente celkom pochopitelne nemam a tak sa pytam,
ci nepoznate nejaky sposob alebo nastroj, pomocou ktoreho by sa dal z
obycajneho DocBook dokuemntu vygenerovat man stranka. Moj DocType je:

<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN">

	Vdaka,

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk