[linux] ATI versus HERCULES

Dezider Gora gora na wittmann.sk
Čtvrtek Červen 13 08:54:47 CEST 2002

Mam jednu taku doma - Hercules All in Wonder Radeon 8500 DV (64MB DDR).
Cip je zarucene od ATI, kartu robil Hercules.
Driver som pouzil od Hercula (Windoze). Videl som aj driver na stranke
ATI, ale Hercules je povestny tuningom kariet, takze cakam, ze sa nieco
objavi na _doladenie_... :-)
Linux driver je zatial problem, nikde som nenasiel ani zmienku o
dialkovom ovladaci, co je s kartou (USB prijimac), co je skoda, lebo vo
woknach je veeery coool.
Gore.